I. Cum se face o Rezervare
A. Clientul solicită o vacanță (un program turistic) și primește informații despre disponibilitate și o ofertă standard sau personalizată.
B. Rezervarea fermă se face în 5 pași:
1. Clientul acceptă oferta finală (informațiile primite prin e-mail, după clarificarea tuturor detaliilor) și își exprimă în scris intenția de a rezerva ferm, informând Santiago Tour despre:
– condițiile de plată alese (vezi mai jos)
– metoda de plată aleasă (vezi mai jos)
– datele de facturare: nume și prenume / numele companiei; CNP / Cod Fiscal; adresă)
2. Clientul operează plata convenită și informează Santiago Tour (în cazul plății prin transfer).
3. După primirea confirmării de plată, compania Travel Selector Inc. – proprietara mărcii Santiago Tour – emite o factură în format electronic conform datelor de facturare comunicate și o trimite prin e-mail clientului.
4. Santiago Tour operează rezervarea efectivă a serviciilor incluse în ofertă și, într-un termen de maxim 10 zile lucrătoare, emite Voucherul de călătorie și îl trimite prin e-mail clientului. Voucherul reprezintă rezumatul și confirmarea tuturor serviciilor rezervate, plus alte informații importante.
5. Clientul confirmă prin e-mail Voucherul, dacă acesta este corect și în conformitate cu oferta finală acceptată.
II. Condiții de plată standard *
• 50% din suma totală, plătită la momentul rezervării ferme.
• 50% din suma totală, plătită cu 15 zile înainte de plecare.
Aceste condiții pot varia în funcție de perioadă, furnizori și tipul programului turistic. De asemenea, pot fi diferite pentru rezervările de grup sau de firmă.
* Condițiile de plată vor fi comunicate pentru fiecare caz în parte.
III. Metode de plată
1. Transfer bancar
• într-unul din conturile noastre deschise la ING, BT, Alpha Bank, TransferWise.
2. Online cu cardul
• condiții: card personal, nu de firmă; Visa, Master Card, Visa Electron sau Maestro (care au un cod CVV2 / CVC2).
Se trimite o solicitare de plată prin e-mail. După deschiderea e-mailului, se inițializează plata online care se va efectua prin intermediul platformei EuPlatesc.ro / PlatiOnline.ro, urmând pașii și instrucțiunile. Această formă de plată se supune normelor EuPlatesc.ro / PlatiOnline.ro și nu este necesar să vă înregistrați ca utilizator. Platforma nu va salva datele confidențiale ale cardului dvs. și le va comunica într-un formular criptat, printr-o conexiune sigură, băncii care va procesa plata.
Tranzacția este fără comision. Dacă aveți însă cardul într-o altă monedă decât cea a sumei solicitate, banca dvs. va efectua conversia. În extrasul bancar al titularului contului, tranzacția va apărea cu numele site-ului / Travel Selector.
IV. Politica de anulare standard *
• Anulare cu până la 30 de zile înainte de plecare: penalizare de 25% din suma totală
• Anulare între 30 și 15 zile înainte de plecare: penalizare de 50% din suma totală
• Anulare cu mai puțin de 15 zile înainte de plecare: penalizare de 100% din suma totală
Politica de anulare poate varia în funcție de perioadă, furnizori și tipul programului turistic. De asemenea, ea poate fi diferită pentru rezervările de grup sau de firmă.
* Politica de anulare va fi comunicată pentru fiecare caz în parte.
V. Contract
Contractul cu turistul poate fi consultat aici.
VI. Alte informații
Oferim asigurare de călătorie și asigurare de anulare a călătoriei (inclusiv în contextul COVID-19), în parteneriat cu Generali Asigurări.